Lokaler

Ansøgning om lån af lokaler uden for normal arbejdstid

På Institut for Kemi er det muligt at søge om at låne lokaler uden for normal arbejdstid (kl 8-16). Dette gøres gennem nedenstående ansøgningsskema.


Flg. lokaler kan lånes:

1514-213 Aud I - 198 personer (projektor + Panopto)
1514-110 Aud II  - 22 personer (projektor + Zoom Room)
1514-115 Aud III - 30 personer (projektor + Zoom Room)
1514-116 Aud IV - 30 personer (projektor + Zoom Room)
1514-121 Aud V  - 18 personer (projektor + Zoom Room)
1510-213 Aud VI - 56 personer (projektor + Zoom Room)
1510-510 Det Gamle Bibliotek mødelokale - ca 20 personer (projektor)


Lån af lokaler sker på følgende betingelser:

  • Institutarrangementer, undervisning og eksamen har altid fortrinsret (også med kort varsel). Lokaler udlånes med dette forbehold.
  • Lokaler skal afleveres klar til brug for undervisning: Borde og stole skal opstilles korrekt og være grundigt aftørrede, skraldespande skal tømmes og affald bortskaffes.
  • Låner er ansvarlig for oprydning, slukning af lys, lukning af vinduer/døre, samt egen og gæsters færden. Mangelfuld oprydning eller andre mangler vil blive udbedret for låners ansvar og kan medføre betaling. Dette vil altid være et skøn, der foretages af husets personale.
  • Bemærk, at der er alarm på alle vinduer og indgangsdøre. Derfor skal alle døre og vinduer holdes lukkede efter kl. 16.
  • Du kan ønske et specifikt lokale i formularen nedenfor. Vi vil forsøge at imødekomme dit ønske, men lokalet kan være booket til anden side.

Lån af lokaler til reception efter eksamen (speciale- og Ph.d.-forsvar):

  • Det er udelukkende studerende ved forskningsgrupper tilknyttet Institut for Kemi som kan booke lokale til reception efter eksamen. Dvs. at din vejleder skal være ansat ved Institut for Kemi (kan evt. sidde på iNANO)
  • Det er kun tilladt at booke ét lokale per reception.
  • Varighed af reception må maksimalt være 4 timer fra afslutning af eksamen, inkl. opstilling og oprydning.
  • Seneste mulige sluttidspunkt for reception er kl. 19.00. Reception og oprydning skal være afsluttet inden kl. 19.00, medmindre andet specifikt er aftalt med instituttet.